TURKUAZ MASA BİR YILDIR ÇÖZÜM ÜRETİYOR

İZMİR (Ege Ajans)- Ege Üniversitesinde sunulan olanaklarda sürekliliği sağlamak ve ortaya çıkan her türlü probleme anında çözüm üretmek için Ege Üniversitesi Turkuaz Masa Çözüm Merkezi bir yıldır aktif olarak çalışıyor. Gerek personelin gerekse öğrencilerin üniversite ile ilgili her türlü problemlerini iletebileceği bir uygulama olan Turkuaz Masa Çözüm Merkezi, sorunların yetkili mercilere daha hızlı ulaşmasını ve en kısa sürede çözülmesini sağlıyor.

 Huzurlu bir üniversitenin yolunun mutlu personel ve öğrencilerden geçtiğini belirten Ege Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Necdet Budak, “Turkuaz Masa Çözüm Merkezimiz bir yıldır aktif bir şekilde personelimizin ve öğrencilerimizin sorunlarına çözüm üretiyor. Yönetim olarak her türlü problem ile yakından ilgileniyoruz. Fark yaratan uygulamalarımız aracılığıyla öğrencilerimiz ve personelimizle gönül bağımızı güçlendirmeye devam ediyoruz. Çalışanlarımızın ve öğrencilerimizin Ege Üniversitesine aidiyet duymaları için her türlü çalışmayı yapıyoruz. ‘Çözüm Odaklı’ yönetim anlayışı felsefemizi sürdüreceğiz” diye konuştu.

Ege Üniversitesi çalışanlarından ve öğrencilerinden gelen dilek ve önerilerin ilgili birimlerle paylaşılarak, en kısa sürede çözüme kavuşturulmasını sağlamak amacıyla uygulamaya konulan Turkuaz Masa Çözüm Merkezine hizmete girdiği günden bu yana 781 personel ve 214 öğrenci başvurusu olmak üzere toplamda 995 dilek ve öneri geldi. Çalışanlar ve öğrenciler en çok eğitim – öğretim, bilgi sistemleri, kampüs, kütüphane, güvenlik, ulaşım, yemekhane vb. kategorilerde dilek ve önerilerini ilettiler.

Ege Üniversitesi öğrencileri ve çalışanları “Ege SSO” tek şifre sistemine girerek, Turkuaz Masa Çözüm Merkezi’ne başvuruda bulunabiliyor. Sistem üzerinden yapılan başvurular en kısa sürede gerekli birimlere iletilerek, sonuçları değerlendirme süreci sonunda başvuranın e-mail adresine gönderiliyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir